E-marketing

Webové stránky napsané kvalitně a splňující zásady SEO obvykle umožňují, aby byly v případě potřeby nalezeny a na klíčová spojení se umísťují na horních pozicích vyhledávačů.

Nicméně stále více oborů na internetu se stává silně konkurenčními. Především eshopům, ale i dalším, už nestačí být pouze dosažitelnými na internetu, ale snaží se maximalizovat návštěvnost, relevantnost obsahu a spokojenost návštěvníku a tím pádem i svoji ziskovost.

V těchto situacích přichází na řadu kompletní dlouhodobá analýza návštěvnosti, reklama na internetu, ať již klasická nebo v poslední době spíše CPC a kontextová reklama, vyhodnocení účinnosti reklam a další možnosti dle specifik vašeho podnikání.

CPC reklama

Dvěma typickými zástupci CPC (Cost Per Click) reklamy jsou u nás Google Adwords a Seznam Sklik. Na zadání některých výrazu pak tyto vyhledávače mimo klasických výsledků vyhledávání ukaží (především na pravé straně) i "sponzorovné odkazy", které jsou právě zmiňovanou CPC reklamou. Mezi hlavní znaky (a výhody) CPC reklamy patří:

  • platí se pouze za kliknutí, nikoliv za zobrazení
  • pozici reklamy neovlivňuje pouze její cena, ale také kvalita, která je daná její relevancí a počtem kliknutí
  • dá se velmi přesně zacílit (=vysoká efektivita)
  • je možné detailně kontrolovat a ovlivňovat náklady na reklamu
  • lze přesně sledovat její účinnost a návratnost

Kontextová reklama

Kontextová reklama je velmi podobná CPC reklamě s tim rozdílem, že se nezobrazuje u výsledků hledání ve vyhledávačích, ale přímo na různých webových stránkách, které mají obsah podobný s obsahem reklamy.

Analýzy návštěvnosti

Moderní nástoje umožňují získat takřka nepřeberné množství informací o návštěvnících vašich stánek (počet návštěv, počet unikátních návštěv, doba na stránce/kách, vstupní stránky, výstupní stránky, doba na webu, nejoblíbenější stránky, hodiny a dny návštěvnosti, země a města návštěvníků, stránky odkud a kam chodí návětěvníci, klíčová slova, parametry návštěvníkova počítače a mnohé další). Tato data vám pomůžeme nejen získat, ale především vyhodnotit a získat tak cenné informace pro další úspěšný rozvoj vašich stránek.